spletno oglaševanje vrste oglaševanja

Vrste spletnega oglaševanja – 9 najbolj priljubljenih vrst spletnega oglaševanja

Z razvojem interneta se razvijajo tudi možnosti spletnega oglaševanja . Pravzaprav danes obstaja veliko različnih vrst oglaševanja , ki jih lahko vključite v strategijo digitalnega trženja . Ker se pokrajina digitalnega oglaševanja spreminja, je pomembno, da ste na tekočem z najnovejšimi trendi, tehnikami in strategijami. Te različne možnosti spletnega oglaševanja je mogoče združiti v 360° kampanjo ali pa jih uporabiti posamično.

Če želite izvedeti več o različnih vrstah spletnega oglaševanja in različnih formatih oglaševalskih kampanj, ki jih lahko uporabite, nadaljujte z branjem!

Ali želite izboljšati ali zagnati svojo strategijo SEM? V naši BREZPLAČNI e-knjigi delimo vse, kar morate vedeti o SEM in Google Ads oglaševanju!

Vrste spletnega oglaševanja

Vrste spletnega oglaševanja:

  1. Izvorno oglaševanje
    Ta izraz je povezan z manj konvencionalno vrsto spletnega oglaševanja. Uporablja strategijo, ki se izogiba oglasnim pasicam ali sponzorirani vsebini, da bi pridobil zaupanje uporabnikov tako, da jim ponudi rešitve za njihove težave. Uporabite lahko veliko orodij, vendar je najlažje ustvariti blog. V svojem blogu govorite o temah, povezanih z vašim sektorjem, vendar ne samo oglašujte. Vključite nekaj koristnega in zanimivega za vaše uporabnike. Od tam lahko z uporabo SEO, e-poštnega trženja in skrbi za potencialne stranke uspešno ponudite pravo vsebino glede na stopnjo prodajnega lijaka, v katerem so potencialne stranke. Najboljša stvar pri izvornem oglaševanju je, da ni vsiljivo in je zato bolj visoko cenjen tako v širši javnosti kot pri ljudeh, ki uporabljajo zaviralce oglasov.
  2. SEM (trženje prek iskalnikov)
    Pri tovrstni kampanji je cilj doseči povečano prepoznavnost blagovne znamke v zelo kratkem času. Vse, kar potrebujete, je oglas z naslovom, opisom in pozivom k dejanju (poskrbite, da se boste močno zanašali na uporabo ključnih besed). Odvisno od kakovosti spletne strani in vzpostavljenega CPC-ja se bo oglas prikazal, ko bodo uporabniki v iskalnik vtipkali vaše vnaprej izbrane ključne besede. V tem primeru se določi ponudba (običajno) na podlagi CNK.
  3. Prikazno oglaševanje
    Med bolj vizualnimi oblikami spletnega oglaševanja so prikazni oglasi. Imenujejo se “prikazni oglasi”, ker na splošno vsebujejo slike ali videoposnetke in so objavljeni na določenih mestih znotraj katerega koli spletnega mesta, kot je blog.

Kupiti jih je mogoče neposredno ali prek platform, kot je Google Adwords. Stroški so ocenjeni s CNK ali CPM

  1. Mobilno oglaševanje
    Čeprav obstajajo različne vrste mobilnega oglaševanja, bi morale biti vse oglaševalske akcije prilagojene mobilnim platformam ali pa vsaj slediti odzivni tipologiji, ki omogoča formatiranje strani glede na velikost katerega koli zaslona. Dandanes ima vsak telefon in/ali tablico, ki jo nenehno uporablja. Pravzaprav je Google dejal, da je od leta 2016 mobilni promet presegel promet namiznih računalnikov. Če torej še vedno ne vlagate v mobilne platforme, je čas, da se odločite. Ne samo, da boste dobili boljši doseg in izboljšano interakcijo z uporabniki, ampak boste tudi izboljšali svoj SEO z Googlovim algoritmom Mobile First v oglasih, ki jih prikazujete na svojem spletnem mestu.
  2. Socialni oglasi
    Družbeni mediji so izjemno pomemben del našega vsakdana. Zato je ustvarjanje oglaševalskih kampanj na teh platformah potrebno za ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke in pridobivanje potencialnih novih strank. Zahvaljujoč obsežnim možnostim segmentacije, ki jih ponujajo družbena omrežja, so lahko tudi odlična mesta za lansiranje novih izdelkov/storitev, namenjenih zelo specifičnim občinstvom. Ne glede na to, ali je vaš cilj ustvarjanje konverzij ali izvajanje strategije blagovne znamke, so socialni oglasi odlična izbira!
  3. Ponovno ciljanje in ponovno trženje
    Opomin na ponovne stranke ali uporabnike, ki so pokazali zanimanje za vaše podjetje, je dobra strategija za konverzije. S ponovnim trženjem se vaša pasica prikaže na kateri koli spletni strani, ki jo obiščejo ljudje, ki so prej obiskali vaše spletno mesto (pod pogojem, da ta spletna mesta ponujajo prostore za ponovno trženje). Tovrstni oglasi so dobri za prodajo in dvigovanje prepoznavnosti blagovne znamke, kar poudarja prisotnost podjetja v nakupovalnem procesu potrošnika.

Te oglase je mogoče kupiti prek orodij za upravljanje oglaševanja v iskalnikih, kot je Google Adwords. Cene so običajno določene z metriko CPC.

  1. E-poštno trženje
    E-poštno trženje ni nič novega, vendar se je znova pojavilo s prenovljeno učinkovitostjo. Ta vrsta kampanje prinaša visoke konverzije. Zahvaljujoč številnim razpoložljivim avtomatizacijskim orodjem lahko dobite zelo donosno pretvorbo. Če menite, da je pridobivanje nove stranke več kot 7-krat dražje kot vzdrževanje obstoječe, ste lahko prepričani, da je e-poštno trženje dobra ideja.
  2. Digital Signage
    Čeprav ime morda ne bo zvonilo, se ta oblika vse bolj uveljavlja. To je tehnološki razvoj tradicionalnega zunanjega oglaševanja. Uporablja se na reklamnih panojih, MUPI, izložbah, avtobusnih postajah ali katerem koli drugem stojalu, ki ima zaslon. Učinkovitost te vrste oglaševanja je v njegovi sposobnosti, da pritegne pozornost potencialnih strank v najbolj vsakdanjih delih njihovega dneva.
  3. Video trženje
    Video vsebina je za uporabnike izjemno zabavna, zato je uporaba videa kot oglaševalske strategije fantastična ideja. Druga ideja je sodelovanje z uporabniki YouTuba, ki predstavljajo in razpravljajo o vašem izdelku/storitvi (podobno izvornemu oglaševanju). Izmislite lahko tudi izvirno video vsebino, ki vam bo pomagala doseči boljši in bolj organski položaj pri SEO. Z deljenjem teh videoposnetkov lahko pridobite več neposrednega spletnega prometa in povečate možnosti, da postanete virusni. Z videoposnetki obstaja nešteto možnosti, če upoštevate, da bo kmalu po ocenah 80 % interneta sestavljeno iz video vsebine.

Kakšne so prednosti spletnega oglaševanja?

Internet je ključni del zagona oglaševalske kampanje, saj vedno več ljudi preživi vedno več časa na spletu. Vse blagovne znamke želijo biti prisotne v digitalnem svetu, toda katere prednosti je treba upoštevati pri spletnem oglaševanju?

Vpliv

Možnost natančnejšega segmentiranja na spletu je ustvarila več možnosti in kanalov, prek katerih lahko dosežete svojo ciljno publiko. To omogoča močnejši vpliv nanje.

Merjenje in sledenje

Spletne oglaševalske akcije je mogoče enostavno izmeriti z orodji, ki obstajajo danes. Za razliko od tradicionalnega oglaševanja, kjer so metrike približne ali omejene na majhen delež populacije, je statistika spletnega oglaševanja resnično točna.

Učinkovitost

Čeprav lahko, tako kot pri kampanjah brez povezave, pomembna naloga načrtovanja vaše strategije in ustvarjanja materialov traja nekaj časa, je spletno oglaševanje mogoče izvesti zelo hitro. V le nekaj minutah so oglasi nastavljeni in objavljeni na različnih spletnih medijih.

Prilagodljivost

Ena od značilnosti digitalnega oglaševanja je njegova prilagodljivost. Slike, videoposnetke in besedilo lahko uporabite za doseganje vaše ciljne publike kadar koli v dnevu. Možnosti oglasa so ogromne, če je objavljen na pravem omrežju ob pravem času. Ko gre za domače oglaševanje, je možnosti tako rekoč neskončno.

Vse to je mogoče implementirati od kjer koli na svetu. Vse kar potrebujete je računalnik in internet.

Cena

V primerjavi s proračunom, ki je potreben za močno oglaševanje zunaj spleta, so stroški internetnega oglaševanja zelo nizki.

Interakcija z uporabniki

Internet je medij, ki omogoča visoko stopnjo interakcije z uporabniki. Blagovne znamke ne samo pošiljajo sporočila, temveč lahko od uporabnikov prejemajo komentarje, všečke, vprašanja itd. To omogoča bolj tekočo in hitro komunikacijo. Čeprav zahteva večjo pozornost podjetja, ima veliko prednosti, kot je razumevanje interesov, skrbi, mnenj njihovih uporabnikov itd.

Kako oglaševati na spletu

Ko pride čas za oblikovanje oglaševalske strategije vašega podjetja , ne pozabite, da je skrbno načrtovanje nujno. Poleg tega se morate odločiti, katere formate oglaševanja boste uporabljali in katerih ne .

Del tega postopka vključuje tudi dodelitev odstotka vašega proračuna vsaki obliki. Idealen scenarij bi bil izvedba analize z integracijo različnih oglaševalskih poti, da bi povečali doseg in izboljšali rezultate.

Druga pomembna točka, ki jo je treba upoštevati, je merjenje dejanj, ki jih vključuje vsaka strategija. Morda na primer na eni oglaševalski platformi ne boste dosegli rezultatov, ki ste jih pričakovali, na drugi pa boste presegli pričakovanja. Z analizo podatkov boste lahko izvedli potrebne proračunske prilagoditve, da boste naložbe preusmerili v boljše konverzije.

Na koncu dneva imate vedno možnost, da se prepustite izkušeni, profesionalni oglaševalski agenciji, ki lahko optimizira vaš proračun in vaše oglaševalske akcije.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.